Gravel kolo NUROAD C:62 ONE 2025 carbon´n´glossy
Katalogové číslo: 830100
Kategorie: | Gravel kola |
---|
Zvolte variantu
Nic neotevírá možnosti jako gravel bike. A nic se nepodobá tak výraznému karbonovému lesku Nuroad C:62 ONE, který využívá veškeré naše know-how v oblasti šotoliny a zhušťuje jej do lehkého, agilního a pohodlného stroje na průzkum. Vydejte se na méně frekventovanou cestu a uvidíte, kam vás zavede...
Rám Nuroad C:62 přebírá vše, co víme o karbonových štěrkových rámech, a posouvá to o stupeň výš. Zvětšili jsme světlost pneumatik až na 50 mm (45 mm s blatníky). Elegantní, organický vzhled rámu doplňuje integrovaná sedlová svorka a polointegrované vedení kabelů. Je připraven na UDH, pro všestrannost a odolnost vůči budoucnosti. Karbonová vidlice C:62® má dvě montážní polohy nosiče. A hmotnost rámu pro všechny tyto praktické inovace? Jen 1 150 g na rám střední velikosti. Je tedy tvrdý, ale také extrémně lehký. To je všestrannost, nově definovaná pro novou éru průzkumu štěrku.
Uhlík nemusí být jako uhlík. U našeho karbonu C:62® jsme zvýšili obsah vláken s vysokým modulem pružnosti a výsledný materiál jsme pak vyztužili nanočásticemi zapracovanými do spojovací pryskyřice. To vše je elegantní způsob, jak vytvořit extrémně pevný, lehký a odolný materiál.
Řadicí a brzdová lanka se musí dostat z řídítek do rámu – ale co kdyby nebylo nutné mít otvory v blízkosti trubky hlavice? Vymysleli jsme konstrukci, která vede kabely do rámu přes sadu hlavice, čímž zachovává kompletní vnitřní vedení kabelů, ale je ještě úhlednější a méně rušivé.
Naše integrovaná objímka sedlovky je součástí naší snahy o promyšlené detaily, abyste mohli sklízet ovoce. Její minimalistický design odpovídá střídmé estetice rámu. A to je samozřejmě důležité – protože proč byste nechtěli, aby vaše kolo vypadalo skvěle? A navíc ušetříte pár gramů. A to je stejně důležité...
Jsou to právě drobné detaily, na kterých záleží. Díky možnosti snadné montáže blatníků po celé délce, nosiče brašen a stojanu na kola můžete své kolo učinit ještě o něco univerzálnějším a snadněji ovladatelným. Mokré silnice, věci, které musíte převážet, nebo není kde si po příjezdu opřít kolo? Žádný problém – postaráme se o to.
Naše geometrie Gravel Endurance je navržena s ohledem na vaše potřeby pro šotolinové výpravy – nebo závody – do terénu i dál. Díky jízdní poloze optimalizované pro dlouhé dny v sedle a úhlům a rozměrům rámu zaměřeným na dokonalou rovnováhu mezi obratností a stabilitou je to vše, co potřebujete pro dobrodružství v terénu.
S naším pokročilým procesem Twin Mold používáme pro naše karbonové rámy C:62®, C:68® a C:68X® dvě přesně vyrobené formy. První forma zajišťuje přesné položení. Druhá, vnitřní forma udržuje každé vlákno přesně tam, kde má být, zatímco se rám vytvrzuje. Výsledkem je výrazně lehčí a pevnější rám s hustotou vláken přizpůsobenou předpokládanému zatížení v konkrétních bodech.
KOMPONENTY:
Rám | C:62® Advanced Twin Mold Technology, Internal Cable Routing, Integrated Seat Post Clamp, Flat Mount Disc, Fender/Rack & Kickstand Option, 12x142mm, UDH™ |
Velikosti | XS (50cm), S (53cm), M (56cm), L (58cm), XL (61cm) |
Vidlice | CUBE C:62® Technology, 1 1/8" - 1 1/2" Tapered, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc, Fender & Lowrider Mounts, Internal Light Cable Option, 12x100mm |
Hlavové složení | ACROS, Top Integrated 1 1/2" w/ Integrated Cable Routing, Bottom Integrated 1 1/2" |
Představec | CUBE CIS Stem w/ Cable Routing |
Řídítka | Newmen Advanced Gravel Bar 318, Carbon, 31.8mm |
Řídítka | ACID Bartape CX |
Přehazovačka | Shimano GRX RD-RX822-SGS, 12-Speed |
Řadící-brzdové páky | Shimano GRX ST-RX610 |
Brzdy | Shimano GRX BR-RX400, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
Kliky | Shimano GRX FC-RX610, 40T |
Kazeta | Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Řetěz | Shimano CN-M6100 |
Kola | Newmen Performance 25, 28/28 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
Pláště | Schwalbe G-One Allround, Kevlar, 45-622 |
Sedlo | ACID Nuance Pro |
Sedlovka | Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm |
Hmotnost | 9,4 kg |
Max. systémová hmotnost | 115 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.