Elektrokola a jízdní kola z kolekce 2025 nyní s 5% slevou! Akce se nevztahuje na dětská kola, gravel a silniční kola. Doplňky ke kolu, oblečení a helmy koupíte nyní se slevou 10%. Ceny jsou již uvedeny po slevě. Akce platí do 28.2.2025

Reklamace a vrácení zboží

Co je reklamace?

Reklamace je závada, která vznikla na výrobku vlivem výrobní vady. Tedy pokud výrobek obsahuje nějakou výrobní vadu a tato vada se projeví při používání výrobku.

Co není reklamace?

Vady, které vzniknou běžným opotřebením, nadměrným používáním, nebo používáním v rozporu s návodem k použití. Dále také mechanickým poškozením, které není způsobeno vadou materiálu. Jako reklamace se také nedá považovat závada, která vznikne nedodržením pokynů pro správné užívání.

Uplatnění reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.cube-store.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny!!!

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • Doklad o nákupu zboží (případně kopie).
  • Záruční list (pokud byl vystaven).
  • Reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady.

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství.

Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení u výrobku. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Opravené zboží Vám bude zasláno na naše náklady (balíkovou službou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) nebo telefonicky co nejdříve od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě provozovny prodávajícího: Cube Store Karlovy Vary, Západní 1417/4, 36001 Karlovy Vary nebo na e-mailové adrese cube@cube-store.cz. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Vrácení Zboží – odstoupení od smlouvy

Jak postupovat:

Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě, vyplňte prosím formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete nám zboží s vyplněným formulářem na adresu:

CUBE Store Karlovy Vary, Západní 1417/4, 36001 Karlovy Vary

Zde si můžete stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy.

×

Splátková kalkulačka ESSOX