Sleva až 20% na vybrané modely kol, elektrokol a doplňky. Sleva platí pouze na zboží skladem a do vyprodání zásob. (ceny na eshopu jsou uvedeny již po slevě)

Testovací laboratoř Cube




ZKOUŠKA V REÁLNÉM ŽIVOTĚ
Nárazy, prudké brzdění a skutečný stres. Pro zajištění vysoké kvality je každé kolo a každá příslušná součást důkladně testována v naší vlastní testovací laboratoři.

ŽÁDNÉ VÝMLUVY: BRZDY MUSÍ FUNGOVAT
Proto naši inženýři testují různé brzdové systémy v našich laboratořích, abychom zaručili dokonalé brzdění, stabilitu a odolnost proti opotřebení. V úvahu bereme i povětrnostní podmínky, a proto se každá brzda testuje za sucha i za mokra. Jakmile se přesvědčíme, že systém v obou podmínkách funguje perfektně, přecházíme k druhé fázi - kontrole odolnosti. Při této zkoušce automaticky opakujeme 3000 brzdných cyklů. Na našich kolech používáme pouze brzdy, které tímto testem projdou - vykazují minimální opotřebení.

Kompletní kola jsou testována na našem zkušebním zařízení s válečkovými bubny. Na buben umístíme kolo - vybavené sériovými komponenty - a přidáme závaží na řídítka, sedlo a pedály (celkem 140 kg), abychom simulovali hmotnost jezdce a všech jeho zavazadel. Bubny se otáčejí, aby simulovaly typické nerovnosti povrchu vozovky, takže kolo „ujede“ určitý počet kilometrů a překoná určité překážky. Celkem každé kolo ujede stovky kilometrů a musí překonat 1,5 milionu překážek.






SPECIÁLNÍ LABORATORNÍ TEST HORSKÉHO KOLA
Hlavová trubka je na horském kole obzvláště zranitelným místem, protože velká zatížení přenášená odpruženou vidlicí procházejí přímo skrz ni. Proto intenzivně testujeme tento druh zátěže odděleně, na speciálním stroji postaveném právě pro tento účel. Na vidlici je vyvíjena realistická zátěž simulující brzdění, skoky a překážky - celkem musí hlavová trubka vydržet 50 000 těchto cyklů bez poškození, než může být uvolněna do výroby.

SPECIÁLNÍ LABORATORNÍ TESTY SILNIČNÍCH KOL
Sprint do cíle pod plným výkonem jezdce je výzvou pro každé kolo. Ve zkušebních laboratořích společnosti CUBE procházejí všechny komponenty, které přispívají k bezpečnosti, rozsáhlými testy, aby bylo zajištěno, že splňují naše vysoké standardy.

Kolo se musí vypořádat s obrovskými silami působícími na jeho rám, zejména během sprintu. Proto tento druh zátěže testujeme v našich laboratořích. Stejně jako při běžném šlapání - jen ve větší míře - působí síla na rameno klik sinusově, aby se simulovaly síly vznikající při sprinterském finiši. Tento test trvá více než 16 hodin. V průběhu běžné jízdy je vyvíjena ještě větší síla... proto testujeme znovu. V tomto okamžiku zvýšíme sílu působící na pedály o dalších 25 % - a kolo musí při této úrovni vydržet 10 000 cyklů.

×

Splátková kalkulačka ESSOX